Love can touch us one time ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم
عشق يعنی لحظه های تنهایی

به وبلاگ دختر پسرای عاشق خوش امدید

 Love can touch us one time
ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم

And last for a lifetime
و این عشق می تواند برای همیشه باشد

And never let go till we re gone 
و تا زمانی که نمردیم نمی گذاریم بمیرد

Love was when I loved you
عشق زمانی بود که من تو را دوست داشتم

One true time. I hold too 
دوران صداقت، و من تو را داشتم

In my life we ll always go on
در زندگی من، ما همیشه خواهیم تپید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 22:37 توسط عاشق|



مطالب پيشين
» امان از جدایی ....
» Love can touch us one time ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم
» Love can touch us one time ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم
» دنبال کسی نیستم که وقتی می گم دارم میرم بگه نرو... دنبال کسی هستم که وقتی میگم میرم بگه صب کن منم ب
» هنوز صدای قدم هایت را پشت سرم می شنوم که همچون غریبه ای مرا بی تفاوت دنبال می کنی ومن این چنین پیش خ

::.صــٍـدایـ عـشقـ.::